תרגול בשיווק רשתי – פיתוח דפוס חשיבה מנצח עבור הצלחה בשיווק רשתי
כישלון.
המילה כמעט גורמת לי לרצות להקיא מפני שאנשים בשיווק רשתי לעולם לא מבינים כי יש להם כל מה שהם צריכים כדי להצליח בשיווק רשתי. הם שוכנעו על ידי אחרים שזה לא שם או שההצלחה זה דבר שנועד לאחרים ולא להם.
אנשים לא נכשלים בשיווק רשתי.
הם פורשים.
הם מאמצים את הקשר שהם באמת ניסו את העסק, אבל הם לא יצליחו בשיווק רשתי. הם חושבים שהם נכשלו. אם ההצלחה לא הגיעה עד עתה עכשיו אז היא לעולם לא תגיע.
כישלון בשיווק רשתי הוא פרי טבעי של המוח בכל הנוגע לפרישה.
פרישה היא הפרי של דפוס חשיבה מפסידני.
אצל רוב המפיצים בשיווק הרשתי חסר דפוס החשיבה הנכון כדי לעבור את הזמנים הקשים או כל יזמות שהיא וכאשר הם מביאים זאת לתוך העסק הזה, הם מצפים להיכשל.
רוב האנשים מפתחים דבר שאני קורא לו "חשיבת לוטו" וחושבים ששיווק רשתי הוא הלוטו והם צריכים להמתין ולראות אילו מספרים יוגרלו.
טיפשי.
זה נקרא דפוס חשיבה מנצח.
סוד:
דפוס חשיבה מנצח הוא דפוס חשיבה שבו יודעים שלא משנה מה יקרה לך בחייך ובקריירה, אתה תמשיך לעלות למעלה ותמשיך להתקדם עד לקו הסיום שנמצא לפניך.
מפיץ חדש בשיווק רשתי לעיתים קרובות משחק משהו שאני קורא לו "משחק ניסיון".
הם הולכים "לנסות" שיווק רשתי ולראות מה יקרה. זה דפוס חשיבה מפסידני. הם מחליטים לתת לעסק הזה מסגרת זמן מסוימת ואם זה לא מפיק את מה שהם רוצים אז "זה לא עובד".
הם עובדים על העסק הביתי שלהם בתנאים שלהם, במסגרת הזמן שלהם ולא בתנאים או במסגרת הזמן ששיווק רשתי דורש. והם מצפים להצלחה גדולה.
טעות.
שיווק רשתי דורש ממך פיתוח דפוס חשיבה של של "לא משנה מה" ושאתה תמשיך לעשות את מה שנדרש עד שההצלחה תתחיל להופיע.
אתה מבין, הצלחה בשיווק רשתי מצריכה הרבה דברים:
אוסף כישורים.
דפוס חשיבה.
נחישות.
משמעת.
גישה.
תקשורת.
מיקוד.
אמונה.
פעולה.
אבל...
דפוס חשיבה מנצח דורשת:
סבלנות החלטית:
אתה חייב ליצור סבלנות לגבי זה מפני שקיימת עקומת למידה לכל הכישורים החדשים והקריירות ועקומת הלמידה הזאת טבועה בתוך השיווק הרשתי. זו הסיבה שאתה צריך לחשוב מה דפוס החשיבה שלך הולך להיות, מכיוון שהיא תבחן במהלך החודשים הראשונים של העסק שלך.
אם אתה מלמד מיליונרים בשיווק רשתי כפי שאני לימדתי ומכילים את ההצלחה שבורכתי בה, אתה תגלה כי דפוס החשיבה שלהם היה כמו בריחה מרכבת המתדרדרת במורד ההר. הם פשוט לא יעצרו או ייאטו. הם היו ממוקדים ב"כל הפעולה המסיבית" ורצו לנצח כפי שמעולם לא ניצחו לפני כן. כישלון לא הייתה בכלל אפשרות.
סוד:
מיליונרים בשיווק רשתי לא לוקחים את העסק שלהם כמובן מאליו. הם ראו אותו כ"דרך החוצה" והלכו על זה.
כמפיץ חדש או ותיק, אתה חייב לשמור על דפוס החשיבה שלך ממוקד על מה אתה צריך כדי ליצור עסק ביתי מצליח. הראש שלך לעיתים יחשוב מחשבות בעלות ספק ושליליות.
זה חלק מלהיות אדם. כולנו עוברים את זה והמנצחים בחיים לומדי כי הם יכולים לשלוט במחשבותיהם וליצור את החיים שהם רצו מבפנים החוצה.
למידת המציאות חייבת להתקבע מבפנים.
כאשר המוטיבציה שלך מתחילה לרדת ואתה מרגיש מתוסכל, כפי שכל המפיצים מרגישים, זה בסדר. זה חלק מהתהליך של עקומת הלמידה וכולנו עברנו אותו. זה הזמן שהמחשבה שלך צריכה להיות "לא ימנעו ממני" מפני שזה מה שצריך כדי לעבור את זה.
- קרא ספר המעורר מוטיבציה או תקשיב לקלטת מעוררת השראה ותראה את עצמך מצליח בשיווק רשתי.
- צא לארוחת צהריים אם אדם שהצליח בשיווק רשתי ודבר איתם ותתחבר למערכת האמונות שלו.
סוד:
אתה יכול כל מה שאתה רוצה בשיווק רשתי, כל עוד זה מונע על ידי הלב.
דפוס חשיבה נחוש היא הפרי של לב נחוש. האם הלב שלך באמת בתוך העסק?
האם יש לך מה שאנחנו קוראים לו "מצב הלב הנכון"?
אם דפוס החשיבה שלך היא תוצאה של הלב שלך אז ההצלחה שלך תגיע במהלך הדרך.
למנצח יש דפוס חשיבה של דבר אחד בלבד:
חציית קו הסיום!
צריך לב כדי לבצע את זה. לעולם אל תוותר ואל תיכנע לספקות שלך מכיוון שאתה תצליח. לרוב יש יותר אמונה מאשר פחד בעתיד שלהם.
אם אתה עומד מאחורי דפוס החשיבה והלב שלך אז אתה תצליח, זה מובטח בשיווק הרשתי.
המאמר פיתוח דפוס חשיבה בשיווק רשתי פורסם ראשון בהיי טיץ'